onsdag 18 februari 2009

cutting, and writing, and cutting, and writing....

Det är nästan som en evighetsmaskin här hemma på vardagsrumsgolvet, det klipps och skärs och skrivs och skriks och limmas och penslas och bränns... men vackert blir det. Inbjudningarna ska äntligen ut!!
_______________________

Coś w rodzaju podłogowego perpetuum mobile... Tniemy, przycinamy, piszemy, kleimy i przypalamy... ale wychodzi dobrze! Zaproszenia nie długo już gotowe!!


XOXO
A+J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar