Det är nästan som en evighetsmaskin här hemma på vardagsrumsgolvet, det klipps och skärs och skrivs och skriks och limmas och penslas och bränns... men vackert blir det. Inbjudningarna ska äntligen ut!!
_______________________
Coś w rodzaju podłogowego perpetuum mobile... Tniemy, przycinamy, piszemy, kleimy i przypalamy... ale wychodzi dobrze! Zaproszenia nie długo już gotowe!!
XOXO
A+J
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar