söndag 22 februari 2009

Dresscode

Ja, vad betyder egentligen "mörk kostym möter cocktailparty"? Tänk James Bond, mixat med sommarfräsch elegans, eventuellt lite barfota och linnekostym, med en touch av iskallt martiniglas. Hängde ni med? Exakt - festligt, elegant, men paljetterna är inte ett måste. Hör av er till oss om det är några frågetecken.
_________________________

Po ślubie będzie przyjęcie koktajlowe, więc co właściwie w tym kontekscie mamy na myśli przez "ciemny garnitur"? James Bond i letnia elegancja? Uroczyście, elegancko, ale nie koniecznie wieczorowo. Jakby były wątpliwości, to prosimy się pytać!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar