Ja, vad betyder egentligen "mörk kostym möter cocktailparty"? Tänk James Bond, mixat med sommarfräsch elegans, eventuellt lite barfota och linnekostym, med en touch av iskallt martiniglas. Hängde ni med? Exakt - festligt, elegant, men paljetterna är inte ett måste. Hör av er till oss om det är några frågetecken.
_________________________
Po ślubie będzie przyjęcie koktajlowe, więc co właściwie w tym kontekscie mamy na myśli przez "ciemny garnitur"? James Bond i letnia elegancja? Uroczyście, elegancko, ale nie koniecznie wieczorowo. Jakby były wątpliwości, to prosimy się pytać!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar